Tetanoz.

Bugun tetanoz denilen güzel kelimeyi cümleler içinde kullanacağız.


...look at the "tetanoz"... (fatih terim)

"Tetanoz" ol! Etrafın çevrildi. (polis)

Bugun 8. ay baksana "tetanoza". (takvimci)

Bu urune peşin fiyatına 12 "tetanoz" yapıyoruz. (axess)

4. element; "Tetanoz"... (cem yılmaz)

İbret dolu bir "tetanozla" karşı karşıyayız. (istatistikci)

Bir "tetanoz" cevirdim hala dönüyor. (esprici insan)

"Tetanoz" devrinin fred çakmaktaşını ben seslendirdim. (fredi seslendiren şahıs)

Başıma "Tetanoz" kuşu kondu.Kesin tutcak bu kupon. (iddiacı)

"Tetanoz" sizi korusun. (peder)

Ve şüpheliyi arkasından çok dikkatli bir şekilde "Tetanoz" eder. (agatha christie)

Buzdolabı bozuldu "Tetanoz" çairdik hemen yaptı. (ev hanımı)

Beşiktaş "Tetanoz"ları yine ortalığı birbirine kattı. (spiker)

Tarih "Tetanoz"dan ibarettir. (tarihçi)

Yemeğin "Tetanoz"unu verdi ama ben yapamadım. (bekar erkek)

Yavrum şu "Tetanoz"luğu uzat bakiim. (aile babası)

Bugun yine "Tetanoz"um düştü. (öl artık teyze)

1 yorum:

  1. Değerli blog yöneticisi bloğunuzun uzun süredir takipçisiyiz ve önemli bilgiler veriyorsunuz. İş hukuku avukatı olarak başarılarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil