tatil.

Tatile gittim

param yok mesela.
gittim uludağa kayak takımı 52 milyarmış.dedim yok.gittim "bim" e. bi tane lé cola aldım.asıl amacım kola değil tabiki.amaç poşet.
oh.. oturdum poşete beleş beleş kaydım.insanlar çok beğendi beni koskoca uludağda bunu bi tek ben akıl edebildiim icin ve surekli beni izlediklerinden gözlerindeki o kıskançlığı gördüm.beyin bedava gerçi...

onun haricinde efenim dagda kaymayacaksam giydim sabo terliklerimi üstleri kapalı nede olsa.siyahıda var beyazıda bende.böylemesine gezdim oralarda.

sonra efenim dedilerki gidelim denize gidelim.ben bunu duyunca giydim uzun donumu tabi.üstümede atletimi.super oturdu üstüme.sanki benim icin yapılmıştı.
yanımada tırnak makasımı getirdim.sahilde bi güzel kestim tırnaklarımıda.
orada bu kadar zeki olan diğer bir amcayı gördüm.bayanlarla kesisiyorduk yanyana. karizmalarımız sanki birbirleriyle yarışıyordu.ama matrix gözlüümü takınca ben yenmiş oldum.amcayla konuştuk.sesi aynı fabl anlatan amcalar gibiydi.ardından çişimiz geldi ne yapsak netsek.
Benim aklıma geldi tabiki.deniz ne güne duruyor? hadi yüzüomuş gibi edek.simitlerimize oturduk ve açıldık.(tekerlek şeklinde simitlerden bizimkiler.)işeyince deniz bi ısındı bi ısındı.etrafa baktım kimse farketcekmi acaba die ama kimse yok farketmedi.
sonra bitti tatil döndük iste.ama ben hala eğlenceliyim burdada sahillere gidiyoruk.
benimle bu gzl eglenceye ortak olmak isteyen güzel kızları bekliyorum.

mayil adresim: playboylu_badboy_1907__@hotmail.com

2 yorum: