Şapka.

1 : Off nerde bu?
2 : Ne arıyorsun?
1 : lanet şapkayı.

1 : Şapkamı gördünmü?
3 : Zürafa bişiler yiyodu demin git bi bak istersen.
1 : siktir!

1 : Şu şapkayı bi turlu bulamıyorum.
4 : ben görmüştüm bi şapka.Mutfakta diş fırçasının yanında.
1 : (git-gel) Yok o diil.O Komidin.

1 : Şapkama rastlamış olma ihtimalin varmı?
5 : Hangi şapka o?
1 : Kilden yaptığım.Hani bide kazak yapmıştım onunla beraber.
5 : Hmmm...Hatırlamıyorum.

1 : Nerede şapkam? En son sendeymiş.
6 : Hayır ben senin şapkanı kullanmadım.Benimki vardıya şu kullanılmayan haplardan yaptığım.onla karıştırmışlardır.
1 : peki o zaman.

1 : Yahu nerde şu şapkam?
7 : Çocuklar demir yoluna koymuşlardı bişi.Belki odur git bi bak.
1 : (git-gel) Hayır. O sadece bi kafatasıymış.

1 : Şapkamı bulamassam dışarı çıkmıcam.
8 : Şapkan mı? Balkondakimi?
1 : Du bi bakiyim.
8 : Gelirken kahve getir bari.

1 : Amaaan...Ben çıkıyorum.
9 : Nereye?
1 : Dışarı.
9 : Tamam görüşürüz.Bu arada şapkanı ters takmışsın.

...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder