Renk.

Ya şu sinemanın renksiz olduğu dönem var ya.İste yaklasık 7 yasıma kadar ben o filmlerin kameradan dolayı renksiz olduğunu bilmiodum.
Ben sanıomki dünya renksiz!
Hep merak ettim rengi kim bulmuş diye...
Mesela filmler kusak verirler ya.Mesela adam dediki kırmızı kuşağım var."Lan salak nerden bilion hepsi siyah tonu." seklinde dalga gecerdim.Sonra derdim "bu salaklar mavi gokuyuzunu siyah beyazmı goruo simdi?" etc.

Bide yatma poziyonları vardı.Sırtüstü ve yüzükoyun...
Bunları bi turlu cozemedimdi.
Simdi adı sırtustu tamamda, sırt ustemi gelcek? sırtın ustunemi yatcaz?
Yuzukoyun; yuz tamamda, koyun ne? koyun hayvan ne alaka?

Soramıyodumda kimseye...

2 yorum:

  1. Biz 7 yaşındayken?? Lan işte 15 yıl öncesi, renklinin allahı vardı..

    YanıtlaSil
  2. iyiki sessiz filmleri o donemde görmemişim.düşünsene hem renk hem ses yok dünyada 1940lara kadar...

    YanıtlaSil