Teyzeler.3.

Aşırı mukemmel(mutevazi) gözlemlerim sayesinde teyzeleri nasıl yenecegimizi anlamış bulunmaktayım.
Herkesin başına gelmiştir.Toplu taşıma aracında topunuzla oturmaktasınzdır(lanet olsun bu espriye).Kötü başörtülü teyze yanınıza yaklaşır ve adeta duruşuyla ve gözleriyle sizi dürter.Bu dürtmeninn nasıl oldugunu biraz metafizik bilseniz açıklardım ama(salla) anlamassınız simdi.Herneyse hissedersnz bunu.Mp3 playerininzın sesi ne kdr yuksek olursa olsun "bugünün gençleri" başlıklı konuşmaları kesinlikle duyarsınız...bunu bende anlamadım nası duyuruyolarsa...Uyuyomuş numarısınıda yemezler çünkü hissediolar yani...
Neyse çok fazla teyzenin aynı anda minibüste bulunduğu bir gün seçilir bu eylem için.Kadıköy için salı gunleri makuldur(salı pazarı). Kesinlikle o toplu taşıma aracında oturuyor durumda bulunmanız gerekmektedir.Ve teyze populasyonunun en yuksek seviyede bulundugu anda minibusden inin yada atlayın ne bilim.Ama çıkmanz lazım çünkü can guvenliğiniz o sırada kaybolmuştur.Arabanın icinde yaklaşık 4-5 teyze arasında o yere oturmak icin avatardaki savaş görüntülerini andıran bir savaş cıkacaktır.Arada ölen çoluk çocuk olablr.Onları gazi sayacagiz.Bu savaş sonrasında enerjisi azalan teyzelere son darbeyi vurmak size kalacaktır.
Unutmayın eğer biz onları yenemezsek onlar bizi altedecek.bu bir ölüm kalım savaşıdır.(hangi savaş öle diikki?)acımayın.
Yakında feysbukda bir milyon kişi olmayı dusunuyoruz.Su anda sadece 2 kisiyiz(cumhur ve ben) ama olacak geriside.az kaldı.Ama ya teyzelerde 7 milyon kişi olursa die korkuom.Sonucta süper hızlı coğalabiliolar...

1 yorum:

  1. Şimdice okuyunca komiklikli gibi oldu ama aslında acı bi durum. Karnıma sancılar girmişti, sancıdan ne olduğumu şaşırmıştım, kalkıp yer verdim çok konuşunca. Diyceksin ki neden hakkını savunmadın. Normalde mına bile korum ama diyorum ya sancı. Allah ve diğer tüm hero'lar kimseye böle bi acı yaşatmasın..

    YanıtlaSil