Porasaf.

Siz simdi porasafın ne oldugunu merak edersiniz simdi anlatacagim hikaye bununla ilgili.
Simdi efenim cikletimi ciyneyip yolda giderkene karsıma cıkan fahise sen tam benim tipimsin dedi bende ben senin tipin değilim dedim o zmn nescafe 3-1 arada verim sana dedi bende sevinerek o zmn tabiki olur dedim.zencefilli 3-1 aradanın ustune bide 4 bardak cd suyu ictim.ama adeta kendimden kopmustum.Insanların devamlı aynı islerde calıstıgı monotonlastıgı sacma bi dunya gordum.kabustan uyanır gibi kalktıgımda fredi karsımda durmaktaydı.Fredi aslında kredi emlak isiyle mesguldu.Hep ruyalarıma girerdi odeyemedigim borclarım.Tam ruyama girmek uzereyken uyanmıstım bu sefer.Ustume yapısık kalmıstı kendileri.Hemen kalkıp 716 numaralı "alo acil zabıta" hattına ulastım.
Zeki muren telefonu actıgında bana cekim eklerini kullanmamı tavsiye etti.Cekim ekleri cekmesi gerekirken firediyi itti.İtilen firedi itilmesinin etkisiyle ite donustu.Ama bu it bir garipdi havlaması okey taşlarının karıştırılkenki seslerinin ta kendisiydi.
Sesten etkilenen ben ne yapacagimi bilemedim.Sonra aklma geldi.Eger ben etrafımda donersem eger dunyadan daha hızlı donersem, eger ısık hızından daha hızlı donersem gecmise gidip hatalarımı duzeltebilirdim.Ve donmeye basladım.Ayakkabılarım adidas olması nedeniyle cok hızlı donebilmekteydim.
711 yıl onceye gidip bozdugum kumdan kaleyi duzelttim.Artık asla hic bisi eskisi gibi olmayacaktı.Yada yenisi gibi.ama 711 yıl once adidas bulunmadıgı icin ayakkabılarım yokolmustu.bu nedenle gelecege donemedim.Burada hayatımın insanıyla tanıstım evlendik.Cocugumuz olmadı cunku elektrikler yok onumu bile goremedim.mum bile yok markette hep pirinç.öle yani.
Porosaf bu demek iste.Mouse ların topunda biriken pisligin yelpaze gozunden goruntusu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder