Foto.

Gecen cumartesi cok gzl bisi yaptım.Şu karda superken dedim bi cikim.1 haftadır evdeyim illet yagmurda.sevmiom yagmuru.Lan bu yagmur, kar olsun cıkıcam demistim.
Yeni aldıgım kameramıda bilgisayarın tanımaması cok uzdu hem kadıköyden bi kablo fln alırım dedim.Lan dedim 1-2 foto cekerim gzl bisiler gorursem dedim.182 dklık batarya vardı.
Modadan yukarı dogru basladım efenim tum sag-sol sokaklara girerek bi suru fotograf cektim.Kar dolayısıylan cok fotoların cogu buğulu gibi olsada...
Indim sahilde cektim, gittim rıhtımda cektim...Zen'imde de yeni indirmis oldugum 3 album calmaktaydı.Alexy Kentall, James Blackshaw(yeni kesiflerim) ve guzelim arkadasımız Xiu Xiu nun ckardıgı yeni album.Alex ve Jamese basta alısamadıysamda fotograf cekerken nasıl oturduysa...
Her kar yağısında dinlerim artık...
Nasıda anlamsız bi yazı oldu...Demem sudurki tek basıma cıkıp bu kdr eglenecegimi bilmiodum.Hic bisi düsünmedim.Hic bisi konusmadım.182 dk boyunca(eet bitti batarya orda farkettim gec oldugunu) sadece bunu nerden daha gzl cekebilirimler, açıyı nasıl duzeltirimler gecti kafamda.
Tavsiyedir...Yapın bunu...Yanlız dikkat edin makine donuyo.Eldien olunca farkedilmio.Cocugum donmus gibi cok uzuldum :)
Almost orgasmic bir ic dunyanız oluo inanın :)
Birde muzik olarak kesinlikle Sigur Ros-Mum-Olafur Arnalds gibi icelandic bisiler alın.Malum kar yani..
Aslında bgnde cıkasım varda bu sfr taksim olcak hatta.Kar cok pis bgn dover beni sanıyorum...
Yemio..

4 yorum:

  1. şu an çok heycan yaptım. benim sokağımı da çektin mi diye meraklardayım ama neden fotoğrafları yüklemiyorsun ki?

    YanıtlaSil
  2. Bilmem belki cekmisimdir.
    Neden yuklemiyorum?
    Makine saglam cektigi icin bi fotograf yaklasık 8 mb.Yaklasık 150-200 fotograf olsa ölümcül deney olur.
    Hangı sokaktasınkine? dondugumdan dolayı cok detaya inemedim sokak konusunda aslında ama yrn kar durur olursa(ne demekse) bi daha cıkcam cekerim sokagını :)
    köpek cektim bacaa kırık kactı benden...Kırık bacaknan.cok kotu yaw... :(

    YanıtlaSil
  3. karakol sokaktayıım kiee böle sokak pek güzel değil de sokağın sonunda deniz görünüyo da accık belki onu çekmişsindir diye demiştim işte.

    YanıtlaSil
  4. deniz goren fotografim yok malesef.Var ama iskelenin orda martı fln o sayılmaz o.
    Karda bitti ztn...

    YanıtlaSil