Midterm.

Yarın sınav var.Tırsıom.80 uzeri almam lzm.100 uzerinde 20 puanını speaking olusturuo nası alcam bakalım 80 uzeri...cunku konusma ozurluyum.Daha dorusu garip bi turkce kullandıgım icin ve bunu direk olarak cevirdiim icin olmuo karsımdaki hoca bni anlayamıo.Mal bunlar bi amerikalı bi ingilizle gayet anlasıom ben.Ya turkcem gittikce gariplesio evet bi ara olusan durumlarda ters sıfatlar kullanıp deneysellik yapiodum tabi sadece tanıyanlar anlıodu bni gerisi mal mal bakıodu.iste bu özellik yerlesti garip kullanıom sanırım yine karsımdakine gore kasıom kendimi bazen.
Neyse bnim passivele sorunum var.Ya cumlenin aktifi pasifi olurmu ya.Sen cümlesin abi kücük düsün.
Karsıma yabancı(japon belki!) bi insanı alıp bunu duzgunce acıklayıp mantıksızlıgını kavratıp bu kavramı ingilizceden cıkarmak istiyorum.Belki imana gelir musluman bile olur bu yabancı!
Sonra efenim writing...bunu hic sormayalım.Cunku öle sacma seyler gelioki karsıma sacmalamaktan kendimi alamıyorum.Efenim sen hikaye yaratmamız icin 6 tane resim koy twilightdan, hani kitap-film olan ve fotografların 5 tanesinde kız ve erkek sadece bakısıo olsun.Bende napim yazamadımda yazamadım abi.En son basladım efenim kız aslında kör etrafındaki erkekleri hissedip surekli onlara bakıomus bunun ailesi araba kazasında ölmus buda kazada kör olmus resimlerdekide abisiymis ona goz kulak oluyomus sonra kız dayanamamıs ve kendini öldurmus.Hoca ne dedi "hikayen cok kotuydu" bende dedimki "ask hikayesi yazmamak icin kastım bu cıktı". 10 uzerinden 2 aldım...
Neyse yrn ask hikayesi yazıcam heralde bgn romatik filmler izliom.
"What's more" un cevirisi ustune ustluk olabilirmi ya.Bu bildiğin "daha neler".kimi yiyo bunlar anlamıomki. Cevir what:ne more:daha.al sana daha neler.bnce ben size ders verim.neyse.

Bide suyum bitti su niyetine smirnoff north iciom ne zmndır ic bisi olmadı sanırım psikolojik bu olay.Su niyetine icince bisi olmadı.O zmn suyu votka niyetine icsem.acaba?!

Sonunda istanbulumada donuom.ah özledim kadıköy seni.Bu arada mackada 15-16-17 ocakda japon filmleri festivali var.ilgilenenlere duyurulur.gitmek lzm...gidecez bi sekilde.
Of kafamı bi turlu toparlayamadım yada tamamen dagıtamadım yazamadım simdide kahve sayesinde uyuyamadığım icin yazıom.Umarım yakında daha mantıklı bisiler gelicek aklıma yada mantıksız.
Bitsinde su sınav...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder