Teyzeler.2.

Şimdi teyzelerin asıl işi hakkında sizi ve tüm dünyayı bilgilendirmiştim.
Ama teyzelerin asıl gelir kaynaklarının yanında part-time işleride vardır.

Örneğin asansör...

Bundan önce sizi Teyzelerin gözleri hakkında da bilgilendirmek istiyorum.Şimdi efenim bu teyzelerin gözlerinin gömediklerini sanarız biz değil mi? Ama gerçek bundan çok daha farklıdır.Gözleri o kadar sağlamdır ki.Size baktıklarında yaşınız okulunuz derslerinizin durumunu analiz ederler ama bu biraz zaman aldığından çok yakından bakmaları gerekmektedir.Bu nedenle uzun uzun keserler teenagei.

Gelelim ana konumuza.Genelde camda oturup sokağı gözlerler.Biz "evde napcak masumca dışarıyı izliyo" tarzında gerçeklerden habersiz kendimizce yorum yaparız.Ama o teenageleri gözlerki hangi eve girdiğini anlayabilsin.Teenage herhangi bi apartmana girdiğinde bunu gören teyze telepati yeteneğiyle teenagein girmeye niyetlendiği apartmanın görevli teyzesine haber verir.Oda işi gücü bırakıp teenagele aynı asansöre biner.Teenagein çıkacaği katı gözleriyle okur.Ve operasysonu baslatır.

1.Adım: Asansörün kumanda bölümünü inceler gibi yapar.
-Kaçta inecen yavrum?
Şeklinde samimi sorularla oyalayabildiği kadar oyalamaya çalışır.Söylenen katı aramaya başlar.Yaklaşık 10 saniye bakındıktan sonra.Tam teenage kat düğmesini göstermeye yeltendiğinde doğru kata basar.(Raslantı?!)

2.Adım: Asansörün içinde telekinesis yeteneğiyle asansörün mümkün olduğu kadar yavaş gitmesini sağlar.

3.Adım: Teyze asıl işlemine başlamak üzeredir.Sorular gelir.
İlk soru sabittir.
-Öğrenci misin evladım?(dişi teenageler için genelde "yavrum" kullanılır)
Cevabını bildiği(gözlerle okuduydu ya) bu soruya cevabını alır.
"Hangi üniversite, okul, bölüm" vb. tarzı sorularla ztn okuldan gelmiş beti benzi solmuş teenagei adeta sersemletir.isteğini almaya başlamıştır ve henüz 3. kattadırlar.Daha çok zamanı vardır.
Soruların ardı arkası kesilmez.
Sıkıntılı olduğu konuyu zaten gözleriyle analiz etmiştir bu kadar uzun zamanda."Derslerin nasıl evladım?-Erkek arkadaşın varmı yavrum?" diyerek konunun üstüne düşer.
En son "Zeynepleremi geldin yavrum?" tarzı bir soruyla güven vermeyi ihmal etmez ama aynı zamanda mantıklı sorularını bitirdiğinin farkındadır.Ama henüz 5. kattadırlar.

4.Adım: Alabildiği alabilmeliyim mantığıyla sorularına devam etmeye çabalar.
-Şimdi senin saçın uzun ya evladım, bu rap(okunduğu gibi) mi oluyo?
-Yavrum o kaşındaki nedir? küpe mi?(kaşta küpemi? çok saçma olduğunun farkındadır ama kendileri profesyoneldir.En üzücü sorulardandır.)
-Evladım o dudağındaki şey sana batmıyormu?(Üsttek soru gibi oldğunun farkındadır sivri ucu dışarda olan bir alet nasıl içeri batabilir?)

En sonunda istediğini almış olmanın tatminliğiyle teenagein asansörden inişini yüzünde bir tebessümle izler.
Ardından en üst kata çıkıp bu ek gelirini bir uyuşturucu misali harcar.

Onlar yeni taktikler geliştirdikçe ve ben bunları çözebildikçe emin olun sizlerle paylaşacağım.

Not: Bende piercing olmamasına rağmen hepsi bizzat tecrübe ettiğim sorulardır.Bilinen başka yagın sorular varsa yardımlarınızı esirgemeyin.Bu bir savaştır ve biz birbirimizi kollamazsak kim bize yardım edebilirki?

Çekindikleri herhangi bir şey bulunamamıştır.O yüzden heryerde asansöre binerken dikkat etmeniz önerilir.Sakal bırakmak vb. şekillerde kendinizi yaşlı göstermek üzere kamuflaj kullanmak en yaygın savunma olarak kullanılmaktadır.

2 yorum:

  1. 2006 senesinin bi penguen sayısından alıntılamak isterim ki:
    "kadın ayakkabısı tasarlayan insanların bi kısmı da çok yeteneksiz, ya da kadınların ucube olduklarını düşünüyorlar. estetikten yoksun, son derece çirkin kadın ayakkabıları görüyor ve çok üzülüyorum. kadınları çirkinleştirmek için ellerinden geleni ardlarına koymayan bu insanlarla kavgam var. teyzelerden hiç bahsetmiyorum bile, teyzeler hissizdir. teyzelere ne verirsen ver, giyer onlar."
    alpay erdem

    YanıtlaSil
  2. Teyzeler yaşayan ölüdür.Tek bir farkla yaşamak için ete diğil ruha ihtiyacıları wardır.
    Teyzeler aslında hissiz değillerdir sadece cok iyi örgütlenmişlerdir.Giydikleri herşey amaçlıdır.Onları görunce dilinin ucuna "hssktr" kelimesi geliyorsa.Amacına ulaşmışlardır.
    O ayakkabılar RoT(republic of teyzeler) tarafından piyasaya sürülüyo.Ama bazı kadınlar o kadar başarılıki bunları bile alıp giyebiliyolar.

    YanıtlaSil