Pikachu.

Sayın okur 10 gundur yazmadığımın farkındayım.Bunun tek nedeni istanbulda olmam napiim ailemi özlemisim.Saka lan saka gezdim içtim orda.Bol bol bayrama kufrettim aynı zamanda.
Nefret ediom kurban bayramından.Her tarafta hayvanların kesildiği ve bunun bayram adı altında yapılığı bi olayı sevemem.Et seven bi insanım ama kurbanda et yemem.(burger et sayılmaz)Evet dolmusum sanırım yine.Bu bayramın tek iyi yonu hala para veriolar :)

Neyse bgnku yazma nedenime gelirse.Bugun bi haber aldımki tum dunyam yerlebir oldu.Adeta yemeden içmeden kesildim.
Hani şu pokemonun kaldırılmasına sebep olan.Bunun için kendini "Pikachu" sanan, camdan atlayan ve 7.kattan düşüp ölen cocuk vardıya.Iste o cocuk meersem ölmemiş.Sadece bacağını kırmış.Bna zamanında öldü demişlerdi.

Ve bu kesinlikle tum ulkeden sakladı sonra olayın etkisi gecince nete vermişler.Cocuk hatta hastanede bile taso oynamaya devam etmiş.

Ben bunu şans eseri buldum gecen gunlerde.Şu haberi okudum
"Lise ögrencisi C.S telefon rehberinde kayıtlı tüm numaralara çagrı bıraktı vee iki saat geçtigi halde kimse çagrı atmadı. ” Kimse beni sevmiyor ” diyerek intar etti. Tüm çabalara ragmen kurtarılamadı. Olayın ardından C.S nin telefonunu inceleyen polisler numarasının gizli olduğunu tespit etti."

İşte bu haber üzerine bu tip bir salaklık dünya üzerinde 2 kişide aynı anda olamaz diye araştırmalarıma başladım.Birde ne göreyim; gerçekleri!!!

Ya çocuk picigetto diyerek atlayıp uçsaydı nolurdu onu cok merak ediom.Neyse.Bu tip olaylar fazla olmaya başladı bu ara.Bana bak devlet bokunu çıkarıon.Neyseki 2012de ölücez.2 yıl daha dayanalım.

1 yorum:

  1. olum insanlar ne dertlerle bogusurken bu kızın yaptıgı harbiden gerizekalılık ulan tamam kimse sevmesin nolcak ki aq harbiden gene sinirlendm yhaa =)))
    ula bu haberin tamamı cok gerizekalıca yhaa hazırlayana değil hazırlanmasına sebep olana sözüm

    YanıtlaSil