Su.

Okul ve insanlar nedeniyle kendime zaman bulamıorm bi süredir yavaş ilerliyoruz.Hatta zamansızlıktan saçmalayamıyorum.Neyse bi anı:

Küçükken denizden balık yakalamışım.4 yaşındamıyım neyim.Boktan bi balık öldürsen uraştığına deymez.

Neyse ben bunu eve getirdim.Simdi balık dediğin tabiki mal ama ben daha mal.Ben suya koymusum bunu çeşmeden doldurduğum suya koymuşum.Annem dediki "ölür o tuzlu suda yaşar."
ben naaptım?
Tahmin etmek zor olmasa gerek.Tabiki suyu tuzladım.

Açıkcası tuzlu suyla tatlı su arasındaki farkı hala bilmiorum.
Tamam bi tatlı su balığı tuzluda yaşayamaz ama Tuzlu nie tatlıda yasayamıo ya.Daha gzl daha tatlı(adı ustunde) dimi ama?Kesin intihar ediolar.Yoksa olmaz öle şey.

Devamınıda anlatim.Annem bunu klozete attı.Sifonu çekti neden diye sorunca "Annesine gidiçek cevabını almıştım."
Sonraki gün şans bu ya.Tv kumandasının pili bitti.Tabiki naptım öldü annesine gitsin bu da diyerek klozete attım ve sifonu çektim...Bi daha olsa yine yaparım cok zevkliydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder