kaçış.

Yolda ayrıldık.eğer ayrı yönlere kaçarsak yakalanmamızın zor olacağını düşündük.
Benim peşime düştüler.iyi yönden bakmaya çalıştım o kaçabiliyordu en azından.
Yaşları nedeniyle olsa gerek benden daha hızlılardı.Henuz beni zar zor görebiliyorlarken saklanmaya karar verdim.çünkü kaçmam imkansızdı.
Sağ taraftaki çöğ kutusu mantıklı geldi.Girdim içine.Çok susamıştım.
Silahıma uzandı elim.Çıkardım yerinden.Ağzıma dayadım."Acaba?" dedim.
Annem aklıma geldi.Onun o öğütleri.Çok uzakta görünüyordu şimdi annem bana.Sesini duydum. "terli terli su içme" derdi hep.gülümsedim özlemiştim onu.
Vazgeçtim.çıkardım ağzımdan namluyu.Ayak seslerini duydum.Yakındaydılar.Dağıttıkları yerlerin sesleri geldi kulağıma.Son olarak çöp kutusunun açılma sesi.Ve kıskıvrak yakalanmam. Ağzıma bir bez parçası sıkıştırdılar.ve kafama siyah bir poşet geçirdiler.
ilerliyoruz.ama nereye? gözlerimi açtığımda bir bodrum katındaydık.
Karşımda ihsan vardı.Abim.Öz abim. insanın abisi bunu yaparmıydı? ama hayat acımasızdı alışmıştım artık bunca yıllık yaşamımda görmediğim kalmamıştı.
"Elif nerde?" dedi.
"Bilmiyorum" diye cevapladım.Bu sırada kaçabilme hesapları yapıyordum.İnsan sayısına baktım.5 silahlı adam.Hepsinden birden kaçmama imkan yoktu.Elif umarım iyidir.Yanlız başına napacakki şimdi.
"Ozan." dedi.Bu tip durumlarda hep sinir bozucu bir şekilde sakin kalmıştır zaten.
"Onu bulucaz.Biliyosun bunu.Kaçma sansı 0. Sadece sen imkansızı erteliyorsun.Elifi ver seni serbest bırakiyim.Bunca yıllık kardeşimsin sana bu kadarını borçluyum."
"Bilmiyorum yerini ama bilsemde söylemezdim."
"peki"
tekrar çorap ve poşet birbirini izledi.

poşet çıktığında karşımda elifi gördüm.Yakalanmıştı.
Sessizliği ihsan bozdu.
"Bunu görmeni istedim" dedi.
"Beni vur! onu bırak beni vur!"
"herşeyin bir zamanı var değil mi?"
Tabancasını çıkardı.Kızın kafasına dayadı ve tetiği çekti.
Tam bu sırada gözlerimi yere çevirdim ama sıvının yere damladığını gördüm.Arkasından bir çift ayakkabı.ardından alnıma dayanmış silah ve çevremdeki diğer 8 silah.
Hepsi ateş etmeye başladı.

Sırılsıklam oldum.Eve gittiğimde annem çok kızdı.
işte o günden sonra kendimden büyüklerle su savaşı yapmadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder