çakma.

Bu olayın kahramanı keriman aslında küçük bir kızmış.Ama kendi ekmek parasını kendi kazanırmış.Nasıl mı? Şimdi bu karışan cikletleri ayırırmış.Ve onları sahiplerine geri satarmış.Aynı zamanda kendisinde nekrofili vardı. Filinini ve negro adlı biskuviyi cok severdi.Bu nedenle filinin adını nekro koymuştu.
Neyse bu keriman dışarlarda oynarken ilerde beyaz bir karıncayiyen görmüş ve bunu takip etmiş.Karıncayiyen "Geç kaldım amk." demiş.Keriman karıncayiyenin arkasından karınca deliğine girip düşmüşde düşmüş.Karıncayiyene "bekle lan" diye seslensede sesini duyuramadı ve onu gözden kaçırdı.bir odaya düşmüş keriman.odadakikapı o kadar büyükmüş ki geçememiş.Sonra efendime sölim bu bayan orda masanın üstünde bi bardak ve içinde bi sıvı görmüş beni iç yazıyormuş bardakta.Demişki "oruçluyumda aslında ama neyse siktiret içiim ben bunu" demiş.içince bi büyümüş bi büyümüşki çok büyümüş ama hala kapı daha büyükmüş.Sıvı öyle bi midesini bozmuşki bunun.o kadar olur yani.neyse osura sıça meydanı boka cevirmiş bu bayan.Sonra sıca sıca kuculmus.

Lan demiş bu alice oldu direk, rüya fln heralde demiş uyanmış mal.hikayeyede sıcmış.
Yani bu demektirki karıncayiyenler dünyanın bölücü gücü olarak bakkal, overlokçu satın aldıktan snra ruyalarımızıda almaya baslamışlar.idkkat etmeliyiz a dostlar!

Ayrıca şenol marka göz yaşartıcı leblebi tozlarını artık kullanmayalım karıncayiyenler üretio onu.her paket tozla karıncayiyenlerin midesine bi kaç bin karınca daha sokuyorsunz.

(not: Bu aralar yazamıyorum evet. brz daha surebilir.)

5 yorum:

  1. Adama bak lan, bizim de evimiz yuvamız var ama bloga bişi bırakamıyormuş:)

    YanıtlaSil
  2. ya normalde kafa dolu oluo takır takır düşünmeden yazıorm ama bitince yok, gelmio.

    ama haklısın işe ev getirmemek lzm.

    senide tebrik ediyorum.yorum yazabiliosn yazdıklarıma. zor cunku hani sahsen ben zorlanırım yorum yazmaya.ne yazılırki bunlara?!

    YanıtlaSil
  3. Bu tebriği haketmek için not'a değil yazıya yorum yapmam lazım.

    Alice'i kevaşe yaptılar elbirliğiyle, tüm holivut. Dekolte elbisesi, makyaj seti çıktı Alice şablonlarıyla. O yüzden yazdığın hikaye insanın içini acıtıyo (az). Vay amk ben çocukken ne okurdum bu kızı dedim.

    Çok kısmını ezberlediğim 2 kitaptan biridir.
    'Alice flamingoyu koltuğunun altına kıstırdı tam kirpiye düzgünce vuracakken kirpi kalkıp yürümeye başladı' gibi bir cümle hatırlıyorum mesela. Seninkiler kadar garip bi cümle demi.

    Evet bu yazı yoruma doydu.

    YanıtlaSil
  4. imlaya biraz dikkat edersen, entelektüel insanlar da okur bunu. yoksa ben mesela entelektüel olduğumdan değil, imla hatalarını saymaktan yazıyı kaçıyorum. alışım böyle, kurusun suyum.

    YanıtlaSil
  5. imla hatalarını aslında bilerek yapıyorum.Bende imla hatalarına aslında gıcık olurum belkide bu yuzdendir bile bile yapasım gelio.
    Mesela burda 2 cumle arasındaki zamanlar bile farklılık gösterio :)
    Neden bilmiyorum böyle yazmayı seviyorum.
    bi bakıma deneyselde diyebiliriz belki.(kötu belki ama.. )

    YanıtlaSil