Ölüm.

bi ruya gordum.
Rüya şöyleydi.Yemek yiyoz bi yerdeyiz iste.Ben yanlıslıkla(!) jilet yedim.Anlamadım nası oldu ama oldu.Herneyse bogazım kesildi içten.Ama saglam gitti böle hissettim damardan cıkan kanın bogazımdan aktığını hissettim ve o kandaki o demir tadını aldım.Aklımdan tek bi düşünce geçti. "Lan ne boş öldüm ya" dedim.Ne bekliyosam artık.Ama ölümü hissettim sanki.uyandım tabi hemen.
Ölmeyi diilde onu yediremedim.Geçen buraya gelirkende uçakım düştü bi sure.Hava boslugu flndı heralde ama cok uzun surdu.bnce dusuodu yani hava bosluu 3 sn olur lan.20 sn dustuk biz.O andada tek aklıma gelen "neyse en azından istanbula giderken diilde dönerken ölcem."
Ama ölürken korkmam diye düşünen ben, bu 2 deneyimdede korkuyu iliklerime kadar hissettim sayın okuyucu.
Neymiş efenim ölürsem ölürüm, nolcakki gerisi yok, bosluk nasılolsa yok! vala o an sıcıttırıo.
Ölmekde zor ya.
Şöle temizinden bi yansak...Tabi önce su senaryoyu bitirip çekimde trajic bi biçimde ölim sonra...Sonra benim film unlu olsun.Sonra dedikodular cıksın sevgilisinde ayrılmışda oracıkta filmi çekip intihar etti fln.Cannes juri özel ödülünü alırım vala.
Lan yeni geldim istanbulumu özledim.Evim, kedim...
Not: yazarken cannes jüri özel .dölü. yazmıstım...

2 yorum:

  1. yanarak değilde donarak çok mu tırsak olur ki

    YanıtlaSil
  2. Ya donarak yavaş olur.Ben yavaş ölüm sevmem.(kaç kere ölduysem daha önce)
    Bide yanmanın insana verdiği his daha gzl içten içten böle.
    Bide ben küçükken elimi kaynar suya sokardım.Çok mazo olcak ama seviom yanma hissini.

    YanıtlaSil