Aşk.

11 eylül 1999

Herşey bugun başladı.Saat 7 civarıydı.Statik dersinden çok devamsızlığım olduğunu söylemiştim sana günlük.
İste geç kalıyordum derse.Ama dün yediği fasulye ve pilav midemde yer edinmişti.
Asla gitmemeye kararlı gibiydi.Ama onları dışarı atmaya karar verdim.Gittim tualete.Sıçtım.
Acele bir şekilde donumu pantalonumu toparladım.Apar topar koşar adımla çıkış kapısına geldiğimde telefonumun yanımda olmadığını farkettim.Hemen tekrar tuvalete gitmemle yerde telefonu gormem bir oldu.Telefonu almak için eğildiğimde hayatımı toptan değişeceğini anlamıştım.

Orada duruyordu.Hayatımda gördüğüm en güzel, en anlamlı şey karşımdaydı işte.Ve bu güzellik benden çıkmıştı.Öylece kalakaldım.Üstünden çıkan duman beni çocukluğuma götürdü.

O benim geçmişimdi, geleceğimdi, bugünümdü.Bokumdu o benim.Herşeyim.

Saate baktığımda 10.44 olduğunu gördüm.Ama umrumda bile olmadı.Tum hayatım değişmişti.

17 eylül 1999

Artık tüm dünyam oydu sevgili günlük.Tüm zamanım o guzel kokusunu nasıl korurum şeklini nasıl sabit tutarım bunları düşünmekle geçiyor.Geceleri uyumadan bana böyle güzel bir şey verdiği için her gece götüme dua ediyorum.

21 eylül 1999

Git gide dahada bozulmaya başladı sevgili günlük.Napacağımı bilemiyorum.İsvecteki bilim adamlarına mail yazdım.Onu nasıl ilk halinde tutabileceğimle ilgili.Gelen cevapta 412 yıldır bu soruya cvp aradıklarını ama onların bile bir cevap bulamadığını öğrendim.

23 eylül 1999

gözümün önünde erimesine dayanamıorum segili günlük.onun için küçük meşrubat dolaplarından aldım.Şeklini korusun diye.Ama bu seferde katılaşıyor.Dokunduğumda kırılacak.Dokunmadan birini nasıl sevebilirimki sevgili günlük?!

25 eylül 1999

Bugun gelinimi annemle tanıştırdım.Annem:
"ee gönül bu otada konar bokada" diye espri yaptı.Ama safiye bozulmadı bu olaya.
Aa evet daha önce bahsetmemiştim.Ona isim verdim.Evlenecez onunla.

26 eylül 1999

Bugun evlilik için tarih almaya gittik.Ama nufus cuzdanı olmayan bir bokla evlenemezmişim.Yarın ilk iş olarak nufus cuzdanı cıkartıcaz.

27 eylul 1999

Nufus cuzdanı alınacak kişinin bok oldugu goren gorevliler olmadık işler çıkarttı.
Resmen ırkçılık bu.Ama herşeye katlandım onun için.Ama en sonunda aldık.

28 eylul 1999

evlilik tarihini 12 aralıga verdi götler.Herkes ırkçı burada günlük.Ama safiyeyle konuştuk.Evlenene kadar aynı yatakta yatmayacaktık.12 aralık gecesinin özel olmasıydı amacımız.Simdi onun o çıplak bedeninin düşünüyorumda, kimbilir ne kadar kusursuzdur.yaklaşık 1.5 ay bekleyecek olmam cekiciligini daha çok artırıyor.

14 kasım 1999

Dün yediğim acılı kebap nedeniyle midem çok kotu olmuştu.Sıçtım.Safiye çok kıskandı yeni boku.Ona yaklaşık 3 saatte açıklayabildim aramızda bişi olmadığını.
Ama mutlu oldum, bu beni sevdiğinin göstergesi.

21 kasım 1999

Bgn kız kulesine gidip çay içtik.Çok romantikti sevgili gunluk.Eli elime değdiğinde yanaklarının kızardığını gördüm.Demekki onun için ilkti.Onun bakire olduğunu farkettim.
Sabret safiyeciğim.az kaldı tam anlamıyla birbirimizin olacağımız güne.

28 kasım 1999

Bgn çok büyük bir tehlike atlattık sevgili günlük.Elektrikler gitti 15 saatliğine.Safiyeyi soğuk tutamadım.Hastanede acilde doktorların uğraşlarıyla onu kurtardık.Şuan durumu iyi.Düğünümüze bu kadar az zaman kala bötle kötü şeylerin başımıza gelmesi beni endişelendirdi.

9 aralık 1999

2-3 gundur kendini çok iyi hissediyor.Bu benide mutlu ediyor tabiki.3 gun kaldı büyük güne.Sabırsızlanıyoruz, bekleyemiyoruz.

12 aralık 1999

Sonunda o gün geldi.Birazdan düğünümüz başlıcak.Sanada haber veriyim dedim sevgili günlük.

13 aralık 1999

Günlük çok kotu bisi oldu.Onu öldürdüm günlük.Tum hayatımı öldürdüm.Kendi ellerimle...yani diilde yinede kendi bi organımla.İlk girişte delindi.Sonra adeta kurumuş bir yaprak gibi kırıldı.Napıcam tum hayatım sona erdi...

24 aralık 1999

10 gundur kendimi fasulye ve nohuta verdim günlük.Yiyip yiyip sıcıom.Ama olmuyo.O mükemmellliği bir daha yakalayamadım.1 hafta daha deniyeceğim.Yeni bin yıla tek başıma girmek istemiyorum.

28 aralık 1999

Olmuyor bir turlu olmuyor sevgili gunluk.Kendime yeni arkadaşlar edindim.
Hasan ve ismail gerçekten iyi boklar.Ama hicbiri safiye gibi değil.Şeyda aslında başta o duyguyu verdi bna ama malesef soğudum ondanda.gidip biraz daha çalışmam lzm günlük.Şans dile.

31 aralık 1999

Olmadı sevgili günlük.Getiremedim onu geri.Bugun benim son günüm elveda.Yaklasık 22 kilo kuru fasulye yedim ve sıçmayacağım.İçimde patlıcak ve öleceğim.
Kendine iyi bak günlük....


1 ocak 2000

Merhaba günlük ben safiye.Sahibinin azmi ve sevgisi nedeniyle tanrı beni dünyaya göndermeye karar vermişti.2. bir şans vermişti.Ama sahibinde ben onun içinden çıktığımda çoktan ölmüştü.Bağırsakların son hamlesinde dunyaya geldim.Ne yapacağım hakkında hiçbi fikrim yok.Hatta bir bok olarak bu yazıyı nası yazdım onuda bilmiyorum.Sonuçta elim kolum yok benim.Herşeye rağmen yaşamaya devam etmem gerekiyor.Neyse elveda gunluk...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder