Fobi.

Dedim bide kuçukken korktuum seyleri yazim.

1. En buyuk korkum tabiki: Çaydanlık.

2. Bakkallardaki zenci teyze. Namı diğer çikolatalı sakız : Mabel

3. Lambaların içindeki iletken. Uzaylı sanıodum onu.

4. Yanlışlıkla(!) sonsuza kadar uyuyakalmak.

5. Yumurta yiyeceğim zaman yanlışlıkla civcivli yumurta yemek.

top 5 böyleydi sanırım.gorduu 3seyin 1inden korkan biri olarak hatırlamadığım seyler mevcut.
Ama mabel olarak bakkalda öluodum korkudan.titrodum.napcaksa!!





Yarısı çıkmıo mal videonun.

2 yorum:

  1. aa OHA sen de mi mabel teyzeden korkuyordun fldşkgj ben de baya bi korkmuştum. bi de düdüklü tencere en büyük fobim.

    YanıtlaSil
  2. korkmak ne kelime...
    duduklu tencereden bi sure bende tırsmıstım.Ama alıştım.
    çaydanlık görünüş itibariyle cok sakat.Gölgesi kalp krizi gecirtiodu bana kucukkene.hala tırsıom.
    yaşasın kettle.

    YanıtlaSil