Karıncayiyen.

Düşünsenize bir karıncayiyen dünyanın en boş şeylerinden.

Tüm hayvanlara anket yapılmış.
Soru "Nesiniz? Ne boka yararsınız?"

Aslan: - Kralım ben.

Köpek: - Sadığım ben.

Kedi: - Nankörüm ben.

Ayı: - Doverim ben.

Zürafa:- Uzunum ben.

Yılan: - Sokarım ben.

Tosba: - Yavaşım ben.

Bukelemun: - Değişirim ben.

Balina: - Büyüğüm ben.

Fil: - 4 kişi bi arabaya binerim ben.(!)

Karıncayiyen: - Karınca yerim abi ben.
-Yani? Onu hepsi yer olum ne boka yararsın?
-Sadece yerim abi.
-Yani marifetin bu.Aferin.,

Şaka bi yana çok boş bi hayvan.Düşünşenize:
Adın ne? Karıncayiyen.
Adım karıncayiyen olsa intihar ederdim.
Onuda geçtim.Karıncayiyen vejeteryan olsa?!

Uyarı: Bu yazıdaki karıncayiyenler tamamen hayal ürünüdür.Gerçek karıncayiyenlerle karıştırmayınız.
Gerçi bi farkları yok.ikiside karınca yiyo.

2 yorum:

  1. Bütün blogu okudum, o kadar çok karıncayiyen geçiyo ki, hay allahım ben bişi mi kaçırıyom, allahın gariban hayvanı, kaçırdım bişey biliyorum, sormakla da olmaz şimdi.. Of.

    YanıtlaSil
  2. işte böyle kazanıolar zaten.
    gariban dioz fln sonra dunyayı yoketme planlarını yapıolar kimse bunlara dokanmadığı için.

    YanıtlaSil