El.

Eskiden el şeklinde altına mıknatıs takılan, sabunada mıknatıs takmak suretiyle kullanabildiğiniz sabunluklar var.Hatırlarsınız bi ara çok modaydı.

Efenim 5 yaşlarındayım hayalgücü tavan yapmıs.Misafiliğe gitmişiz.Tuvalete girmisim afedersiniz, elimi yıkayacam.Çocuklu evlerde tabure koyarlardı cocuklar yetişebilsin diye.Çekişim tabureyi çıkmışım üstüne bir de ne göreyim bir kadın bana sabun uzatmış...

Aslında kadın değil sadece eli.Heralde sabun verebilmek için duvarı delmişler die düşündüm.Aldım sabunun elimi yıkadım.Geriverirken "tesekkur" bile ettim açıkcası.Kadın benim için kimbilir kaç dakikadır belkiyordu.Aksi ayıp olurdu.
Ama sonra aklımda korkunç bir fikir belirdi.

Bu insanlar sanırım katillerdi.Eve gelen misafirlerin(!) ellerini alıyorlar ve böylece kullanıyorlardı(çocuğunuza çok korku filmi izletmeyin).Eve gitmek için çok ağladım.Sonunda dayanamadılar gittik.Bir kez daha ailemi karşı karşıya oldukları bi ölümden kurtarmıştım.Gururluydum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder