Imza.

Simdi biri bana anlatsa su imza olayı neden var? ne gerek var?

Yok bende.Ben yasıyabiliyorum bak.

Simdi olay söle oldu.yas 7 yeni baslamısız okula.tabi o zamanları herkes yeni okula baslıodu.bn 4 yıl yuva+anaokulu okumus biri olarak deneyimliydim.Herkes korkudan aglarken "hadi anne sen git artık" diyebilen kisiydim.Dusunun o karizmayı!
Herneyse 2-3 gun gecti bnm karizma buyuyo.neyse muzik kolu olduk bizde.

Imza istediler bizden.imzanın ne olduğunu biliyorum ama yok bende.titreyerek ilerledim öğretmene dogru.önumdeki insanlar basladı imzaya; ama ne imza bitmesi 15 dakika surdu.lan ikinci geldi oda dolduruo oha dedim gözlerim doldu.bna sıra geldi bakıstık hocayla.
"Atmam lazım bisi" die dusundum ve çiçek cizdim.4 yapraklı yonca hemde.
ögretmen dediki "bumu imzan?"
evet dedim ama ben bile duymadım.
o gun eve gidip anneme beni neden imzasız doğurdun dediğimi hatırlıyorum kac gün ağladım.

Hala imzam yok mutluyum.gerekirse bisiler karalıyorum hala.ama çiçek diil böcek falan ağırlıklı.bazen imgesel calısıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder