hiçlik.

Soluklandı.Çok heyecanlıydı.
- Öylece karşımızda duruyordu.Sonra boom.
+ Ne oldu?
- yokoldu.
+ Nasıl yokoldu?
- baybayağı yok oldu işte...gitmem gerekiyor şuanda, gene gelirim ben.
+ Bir dakika bekle.yerinde başka bişeymi vardı?
- hayır hiçbir şey.
+ nasıl hiçbir şey?
- sadece hiçlik.
+ delik gibimi?
- delik bile bir şeydir.Orada hiçbir şey yoktu.
Anlamlandıramadım.
- gene gelirim ben dedi.Telaşlıydı.
Tam kapıdan dışarıya adımını atmıştıki.Boom.
Yokoldu.Karşımda duran şey: hiçlik.
Az önce bulunduğu yere gittim.
Beynimde bir ses yankılandı.
"Cinayet işlendiğinde katil ölüydü."
Paltomu omuza attım ve kapıya gittim.Döndüm arkamı ve seslendim.
+ Gene gelirim ben.

3 yorum:

  1. Sen hiç michael ende okudun mu? Okusan seversin gibi geliyo. Okuduysan da seviyosundur gibi geliyo. İkisi de değilse napıym bilmem. Ama ilerde bizim michael ende'miz olabilirsin gibi geliyo.
    Bu kadar. İllustrasyonları da ben çizerim sana.

    YanıtlaSil
  2. okumammı hiç!
    never ending story... :)
    söylediklerin için teşekkurler.Sanmıyorumki bişiler yazabiliyim ilerde.

    ben mühendis olucam.En azından sıfatım o olucak...(benzer biri için bknz: selim ışık)

    umarım Wnde olabilirim diyelim yinede...

    YanıtlaSil
  3. Bence olabilirsin, tabii ki daha bi garip ol ondan da garip ol, ama kesin ol, hazır yeteneğin varken.
    Mühendis mi? Teorime sıçmışsın o zaman çoktan:) Yap yine yapma demiyorum:)
    Bence bu yazı ende'yi anımsatan burdaki bisürü parçadan biriydi.
    Ende'nin hikayelerden oluşan bi kitabı var adını unuttum ama onu kesin oku, arada sen yazmışsın gibi gelebilir. Bi bak bence, kitabı raflarda bulursam adını da yazarım tez vakitte.
    İt çiftleşmiş gibi odam, arıycam okuycam şimdi o hikayeleri tekrar:)

    YanıtlaSil