Yetenek.

Su "bla bla gat telint" yarışmalarıda en sonunda geldi turkiyeye.Inanın sadece 15 dk izledim ve bana yetti.Tarih bi ara cumartesiydi aksam dısarı cıkcaz hazırlanıoz.Daha dorusu kızlar hazırlanıo ben bekliyorum.Karşıma bu çıktı.Çok sevgili acunun "acur"dan baska bisiye benzeme cabalarını takdir etmekle beraber hala acurla ayıramamaktayım kendilerini.Buyrun siz ayırın.



Sagdaki acun soldaki acur.galiba sanırım.Yada tam tersi.Neyse neyse.Konumuz burda meyveler değil.
Öyle iğrenç yetenekler vardıki.Insanlara sorulunca "yeteneksizmisiniz" diye "evet abi biziz" diyip hiçbisi yapmadılar.Ama orda aralarından sıyrılan bir insan vardıki!! iste o insan beni benden etti.
Hüseyin Abdürrezzak nam-ı diyer çeyrek hüseyin.



"Devamı varmıydı" sorusuna:
-Devamı var.Böyle oynuom-Devamı oynuyom. diyerek kendinden ne kadar emin olduğunu göstermiştir.

"Yetenek sen misin ulan?" sorusuna "Evet lan benim" diye haykırarak cevap vermiştir kendileri.
Bu yarışmadan elenmesi onu efsane konumuna yukseltmiştir.
Daha şimdiden kastamonuya donerken minibuste para üzeri uzatırken bıçaklandı, efenim agzıyla tuttuğu kuş aslında penguenmiş soğuktan donarak öldu gibi dedikodular yayılmış inanmayın bunlara vatandaş.
Yorum yazılmaya bile ihtiyac duymayan bi video aslında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder