Haberler.

Günlük haberlerle tarafsız yorumlarımızla karşınızdayız.

Bugun istanbul caddebostanda gerçekleşen bi olayla bültenimizi acıyoruz sayın seyirciler.
Rita morgan öldü.Evet.Vampir diilmiş.Onu anladık.Cunku kan içmedi.Ordan anladık.Biz seni Rita "Darla" Morgan olarak bildikdi.Yalanmıs demekki hersey.Yakında Sarah Michelle Gellar'da avcı cıkmassa hic saşırmam bu olaydan sonra sayın seyirciler.İzlemeyeninde son bölümünü dövmüş oldum.

Sonra efenim Dtp kapatılmış.Niye sevindi bu kadar herkes anlamadım.Bırakın portakalları rahat.(DTP: Dünyaya tapan portakallar) Ayıp değilmi.Yazık onlarında ailesi war cocukları war.Zaten acımadan yemekteyiz kendilerini bide kapattık.Irkçılık değilmidir bu? Tek yaptıkları sadece dünyaya tapmaktı.Ne biliyim şimdi brokoliler ayaklanmasın. EIB'nin bazı çalışmaları varmıs hani bilin ona gore davranın.(EIB: Eşitlik isteyen brokoliler)

Öğlen saatlerinde 4-6 yaş arası japon bir kız cocuğu kaybolmuştur.Nerde oldugu nasıl olduğu önemli değil gorurseniz hemen tutun getirin bana.Hani annesi yanında olsada farketmez."Bişi için lazımda" deyip kandırıp alın.Çünkü çocuk benim çocuğum.Hemen evlatlık edincem.Sonra sabahtan akşama kadar japonca konuşşun benimle bende dinliyim.Daha tatlı bişi olamaz sanırım.Herkes subyancı sancak ama öyle değil sadece benle konuşcak o.Adınıda "Pronunciation" koyarım.Düşünsenize "puronansiyeyşın" gel kızım.Ne karizma ya...Of of yumeler yumeler(yume:japoncada hayal anlamına gelir.japoncada bilirim)...Neyse haber bulteniydi bu.

Sırada Keyser Söze ile hava durumu. (dıt dırıdıy dırım)(müziği)(sonra sponsor)
"Iyi aksamlar sayın seyirciler.Bugünde hava durmakta.Yarında duracaktır.Hatta tüm hafta.Yani adı üstünde durmasını umuyoruz."
(dıt dırıdıy dırım)(müziği)(sonra sponsor)

Taylır Dördınla sporda bugün.

Nasılda inandınız Taylır dördın gerçk değilki nasıl spor haberi sunsun?...


Bu kadar uzun bi aradan sonra böle saçma geldim.Bilmiyorum neden?! Zaten beni bu yuzden sevmiyomusnz? :P
Bi süredir sıkılcak zaman bulamamıstım.Sıraladım hazır sıkılmısken bisiler.artıkın idare edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder