Ağla.


Ağlamak bu kadar zor muydu? Neden ağlayamıyorum? Gökyüzü ağlıyor. Neden? nasıl? Ben daha iki gözümü ikna edemezken o binlerce bulutu ikna ediyor. İhtiyacım var, anlamıyor bunu gözlerim. Neden ağlayalım deseler cevabım yok. Nedensiz. Nedensiz bir şeyi yapmaya birini nasıl ikna edersiniz? Ya kendinizi? nasıl? İğne batırıyorum.Acıyor.Doluyor gözlerim. Biraz daha batırıyorum. Birini oysam diyorum. Diğeri üzülür. Ağlar belki. Hayır, ağlamaz. Yalnızken ağlanmaz. Yalnızım ve ağlayamıyorum belki yanımda biri olsa... "Ben yine gelirim" diyen vardı. Gelsin. Yine gelsin. Komik olan ne biliyormusun? Hiçbirşey. Ondandır gülememem. Gel artık.Gelsin. Hoşgeldin. Kimdin onu bile hatırlamıyorum. Hala hiçbirşekilde mi yaşıyorsun? Biryermiydin yoksa? Kimsin bu sefer? Mormusun? bazen mordun. Yerden kalksan iyi olur aslında. Peri cesetlerini de kaldır. Üzerlerine gazete örtmek orda olmadıkları anlamına gelmez. Ağlayacağım, ıslanmasınlar. Sahne alcam birazdan, kıskandırcam tüm bulutları. Başlamadan önce: Gözlemeler kime ait? Belki bu yardımcı olur:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder