Mutlu.

Mutluyduk biz.

Ne kadar olmuştu sen bana taşınalı?
20?! Vay be o kadar oldumu?
Zaman nasılda geçmiş...
Evet, çok mutluyuz beraber.
20 gün olmuş ama daha dün gibi.
Bu demektir ki evdende çıkmıyoruz 20 gündür.
Haklısın, benim evim ve senin ailenin yolladığı parayla evden çıkmamıza gerek bile yok.

...

Ama yemelisin biraz.Acıkmıyormusun hiç?
Ama artık kalkmalısın yerinden. Duş falan al bari.Fena kokuyorsun.
Evet, biliyorum kokunun bu yolla gitmeyeceğini...
Denemeliyiz ama yinede.

Aslında biliyormusun hiç bir sevgilim üzüm yedirmedi bana.
Peki ya mutlu değilmiydik biz?

...

Mutluyduk bence.
Sen ölmeden önce.
Üzülme, paylaştım facebook sitende.
"Artık öldüm bende"

Ne yapmamız gerekiyordu ki rüyamızda sadece kendimizi görebilmemiz için?

4 yorum:

  1. 'Seviyosan git konuş hacı' diye gaz vereni duymuştum kantinde. Yaz yaz. Bekliyom okumayı hep.

    YanıtlaSil
  2. bi süre oturup yazıcam sanırım.
    hasta oldum cunku gayet güzel...

    YanıtlaSil
  3. Vay be güzel havada hasta olmuşsun, helal:)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel havası ya izmirin daha iyiydi. Burda t-shirtle bile üşüyorum.

    YanıtlaSil