Efsane.

Bir biyoloji efsanesi vardı.Hiç anlayamadığım şey...

-Golgi aygıtı...

Lan sen nesin ya...Hiç öğrenemedim ne olduğunu...
Bunun nedeni aygıt diyince aklıma altın bulmaya yarayan böle yaklaştıkça öten şeyler var ya o gelmesiydi.

Ama sonraları büyüdüm.lisedeydim.Bu sefer yine karşımdaydı golgi aygıtı ama bu sefer çağrıştırdığı şeyler çok farklıydı. Adeta evlilik dışı seksi temsil ediyordu bu kez "golgi". Aygıt olması sanırım penisi aklıma getiriyordu.

Dahada buyudum.Universitedeyim.Hatta hiç unutmam dün diil evvelsi gün(bkz: taksimin tanınan siması cenk) eski bir dostu tekrar buldum. Biyoloji okuyan arkadaşımın notları arasında adeta parlıyor, kendini gösteriyordu.
Eskiden daha mantıklı şeyler çağrıştıran golgi bu sefer çok anlamsızdı benim için.İçimde sadace "tömbeki" deme isteği uyandırdı. Onca insanın yanında "TÖMBEKI" diye bağırdım.Ama bağırmasam kesin bi tarafım şişerdi.

Sonuç olarak
1- Golgi aygıtının hala ne olduğu meçhul.Sormadım, sormicam hep bir gizem olarak kalıcak bende.Hep farklı şeyler getiricek aklıma.
2- Keşke lostta böle golgi aygıtıyla bitseydi.Hani herşeyi yapan sadece golgi aygıtıymış biz aslında sadece ensesini görmek isteyen keçilerden farklı değilmişiz fln.Bence daha iyi olurdu.
3- Dünyada daha boş yazabilirim diyen yazarları arenaya davet ediyorum.

- Tömbeki de!
+ Tömbeki !
- Girsin sana bendeki...!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder